loading...
pely1
heresh بازدید : 18 1391/10/16 نظرات (0)



مرآت با بیان اینکه اکیپ‌های عملیاتی پلیس در ادامه تحقیقات خود پس از چند روز پسر مورد علاقه این دختر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به مقر انتظامی احضار کردند، گفت: انجام تحقیقات از این پسر، سبب فاش شدن واقعیت ماجرا شد.
  برای مشاهده ی کامل این مطلب به ادامه ی مطلب مراجعه کنید



heresh بازدید : 23 1391/10/16 نظرات (0)

قدس‌آنلاین: رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری یک مستهجن نویس 14ساله خبر داد. خبری که واقعاً تکان‌دهنده است. این نوجوان با بارگذاری داستانهای غیراخلاقی در وبلاگش، بازدیدهای زیادی داشت و شاید به درستی نمی‌دانست که چگونه با این کار، منشأ اشاعه فساد در کشورش می‌شود.

  برای مشاهده ی ادامه ی ماجرا  به ادامه ی مطلب مراجعه کنید


heresh بازدید : 18 1391/10/15 نظرات (0)


معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری دختر نوجوانی که با هدف انتقام جویی از پسر مورد علاقه‌اش اعلام شکایت آدم‌ربایی علیه وی کرده بود خبرداد.

جام حوادث؛ سرهنگ مجید مرآت در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی طرح شکایت فردی مبنی بر اینکه دو جوان ناشناس دخترش را به زور سوار خودرویی کرده و پس از طی مسیری در یک بیراهه مبلغ 20 میلیون ریال وجه نقد و گوشی تلفن همراه این دختر را گرفته و وی را رها کرده‌اند، بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی‌های خود و انجام تحقیقات از دختر شاکی، با تناقض‌گویی‌های وی روبرو شده‌اند، گفت: این دختر در اظهارات خود مدعی شد که هیچ تصویری از آدم ربایان در ذهنش باقی نمانده و نمی‌تواند آنان را چهره‌نگاری کند.

مرآت با بیان اینکه اکیپ‌های عملیاتی پلیس در ادامه تحقیقات خود پس از چند روز پسر مورد علاقه این دختر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به مقر انتظامی احضار کردند، گفت: انجام تحقیقات از این پسر، سبب فاش شدن واقعیت ماجرا شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اظهارات پسر مورد علاقه این دختر، گفت: این پسر مدعی شد که پس از صرف هزینه‌های زیاد در ارتباط با این دختر، از روابطش با پسران دیگر مطلع شده و به وی گفته که تمایلی به ادامه رابطه با او ندارد که این دختر پس از شنیدن این سخنان، پسر را تهدید به انتقام‌گیری کرده بود.

به گفته مرآت، کارآگاهان پس از استماع اظهارات این پسر و همچنین مواجهه این دختر و پسر با یکدیگر، به صحت ادعاهای پسر پی برده و دختر 19 ساله نیز اظهارات پسر مورد علاقه‌اش را تایید کرد.

heresh بازدید : 19 1391/10/13 نظرات (0)


سرهنگ شعبان افزود: پیرو شکایت خانمی مبنی برانتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی در اینترنت، مامورین اقدامات خود را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: بنابر اظهارات شاکیه ، متهم پس از سرقت تصاویر شخصی او از یکی از سایت های همسریابی که در آن عضو بوده ، چندین بار با وی تماس برقرار کرده و وی را تهدید به اخاذی و برقراری ارتباط نامشروع کرده است.

سرهنگ شعبان بیان کرد: نهایتاً پس از بررسی های تخصصی صورت گرفته متهم شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فتا استان خوزستان ادامه داد:متهم پس از مواجهه با ادله فنی به جرم خود اعتراف و اظهار کرد چندی پیش با شاکیه در یکی از سایت های همسریابی آشنا شدم و با ترفندی خاص عکس های خصوصی وی را بدست آوردم.

وي افزود: در بررسی های صورت گرفته بر روی سیستم های متهم معلوم گردید که وی به همین روش قصد اغفال فرد دیگری نیز داشته است.

رییس پلیس فتا خوزستان در خاتمه اذعان کرد: هر کس به قصد ضرر رساندن به غیر یا تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر و فیلم های شخصی دیگران در فضای مجازی کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس و یا جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

heresh بازدید : 18 1391/10/13 نظرات (0)

اواخر آبان ماه امسال مرد ميانسالي به اداره پليس رفت و از پسر جواني به اتهام سرقت اموالش شكايت كرد. وي گفت: من صاحب يك مغازه آبميوه فروشي در خيابان دماوند هستم. ساعت ۱۹ شامگاه شنبه ۶ آبان پسر جواني به نام فريدون كه بچه اين محل است به مغازه‌ام آمد و بعد از خريد يك بسته سيگار، چند دقيقه با من حرف زد و گفت كه منتظر دوستش است. لحظاتي بعد فريدون از مغازه‌ام بيرون رفت و بعد از چند دقيقه در حالي كه يك جعبه شيريني در دست داشت، به مغازه‌ام آمد. داخل جعبه شيريني تعدادي نان خامه‌اي بود كه به من هم تعارف كرد. ابتدا نخوردم اما بعد از اصرار وي، يكي از آنها را برداشتم و خوردم. بعد از خوردن شيريني احساس سرگيجه كردم و بعد از هوش رفتم. وقتي به هوش آمدم، روي تخت بيمارستان بودم كه فهميدم يكي از همسايه‌ها مرا به بيمارستان رسانده است. همسايه‌ام گفت كه من بيهوش روي زمين افتاده بودم. بعد از اينكه حالم خوب شد و از بيمارستان به صورت موقت مرخص شدم، متوجه شدم فريدون آن شب مرا با شيريني مسموم كرده و وقتي بيهوش شدم تمام پول‌هاي دخلم، ۲۰۰ دلار پول خارجي و پول‌هاي جيبم را كه جمعاً ۳ ميليون تومان بود، به سرقت برده و از محل گريخته است.
با طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي موسوي داديار شعبه پنجم دادسراي جنايي براي دستگيري سارق در اختيار تيمي‌ از كارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت. تحقيقات پليسي نشان داد، فريدون، سارق جوان از مدتي پيش مشغول خدمت سربازي است و روز سرقت در مرخصي بوده است. بدين ترتيب پليس چند روز پيش وي را داخل پادگان دستگير و براي تحقيقات به اداره آگاهي منتقل كرد. صبح ديروز فريدون مقابل قاضي موسوي به جرم خود اعتراف كرد. در پايان متهم با قرار قانوني روانه بازداشتگاه شد.
گفت‌وگو با متهم
خودت را معرفي كن؟
فريدون هستم ۲۰ ساله.
چرا گريه مي‌كني؟
مي‌ترسم، چون تا به حال به اين‌جور جا‌ها نيامده‌ام.
جرمت چيست؟
آبميوه‌فروش محله‌مان را با شيريني مسموم بيهوش و پول‌هايش را سرقت كردم.
معتادي؟
نه
چرا اين كار را كردي؟
از او كينه داشتم به همين خاطر آن روز تصميم گرفتم تا انتقام سختي از او بگيرم.
چرا كينه؟
صاحب مغازه از من درخواست بي‌شرمانه‌اي داشت و من قبول نكردم.
بعد چه كار كردي؟
آن روز مقداري قرص خواب‌آور از خانه خاله‌ام برداشتم و بعد از اينكه مقداري شيريني‌تر خريدم، قرص‌ها را پودر كردم و روي شيريني خامه ريختم. بعد از اين به مغازه رفتم و همان شيريني مسموم را به صاحب مغازه تعارف كردم. بعد از اينكه خورد، از هوش رفت و من هم پول‌هاي داخل دخلش را سرقت كردم.
چقدر سرقت كردي؟
۶۰۰ هزار تومان.
با پول دزدي چه كار كردي؟
مقداري خرج موتو‌سيكلتم كردم كه مدتي بعد با موتور تصادف كردم و بقيه پول را هم با دوستانم خوشگذراني كردم.
بعد از سرقت به كجا رفتي؟
مرخصي‌ام تمام شده بود و به پادگان برگشتم.
سابقه سرقت داري؟
نه، اولين بارم بود. من حتي به كلانتري هم نرفته بودم.
اكنون چه احساسي داري؟
(گريه مي‌كند) خيلي پشيمانم كاش تصميم عاقلانه‌اي مي‌گرفتم.

heresh بازدید : 21 1391/10/09 نظرات (0)

قتل عام هولناک يک خانواده در جنوب تهران

رئيس پليس آگاهي تهران جزئيات قتل سه عضو خانواده اي در خيابان ابوذر و اعترافات عامل جنايت را تشريح کرد.
سرهنگ عباسعلي محمديان در اين باره گفت: ساعت سه بعد از ظهر ششم دي ماه از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 خبر کشف يک جسد در 20 متري ابوذر ـ 8 متري رضايي به مأموران کلانتري 161 ابوذر اعلام شد.
با حضور مأموران کلانتري و بررسي‌هاي اوليه مشخص شد فردي به نام"حسين. ر" 35 ساله با ضربات متعدد چاقو کشته شده و جسد وي نيز در داخل کمد ديواري محل سکونتش کشف شده است.
با انجام تحقيقات از برادر مقتول، وي در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: از دو روز پيش، از برادرم و همچنين فرزند و همسرش هيچ اطلاعي نداشتيم تا اينکه امروز زمانيکه به در خانه آنها مراجعه کردم، همسايه‌هاي آنها اظهار داشتند که يکشنبه شب يک بار صداي جيغ بلندي را از خانه برادرم شنيده اند و از آن زمان هيچکدامشان را نديده اند. با توجه به صحبت‌هاي همسايه‌ها، با تخريب در ورودي وارد خانه برادرم شده و زمانيکه وارد شدم بوي بدي به مشام رسيد. به دنبال منشا بوي داخل خانه بودم که به سمت کمد ديواري رفته و زمانيکه در کمد را باز کردم با جسد برادرم روبرو شدم که در داخل يک پتو پيچيده شده بود. وقتي جنازه را از داخل کمد ديواري بيرون آوردم مشاهده کردم که برادرم آغشته به خون است و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده است.



برای مشاهده ی ادامه ی اس ام اس ها به ادامه ی مطالب مراجعه کنید

heresh بازدید : 13 1391/10/09 نظرات (0)

نقشه کثيف 2 جوان شيطان صفت براي آزار دختر جوان


دختري که طعمه نقشه شوم دو جوان قرار گرفته بود با مراجعه به دادگاه کيفري استان تهران خواستار رسيدگي به اين ماجرا شد.

به گزارش خراسان، چندي قبل دختر جواني به نام «ن» به دادگاه کيفري استان تهران رفت. او که شرايط روحي بدي داشت و دست و پايش مي لرزيد گفت: دو پسر جوان او را بيهوش کرده و مورد آزار و اذيت قرار داده اند. «ن» در شکوائيه اش گفت: من شاغلم، مدتي قبل به طور اتفاقي با جواني به نام «م» آشنا شدم.

او در همان برخورد اول گفت: به من علاقه دارد و مي خواهد با من ازدواج کند اما من به او علاقه اي نداشتم و همان ابتدا پاسخ آخرم را دادم. اما او سماجت مي کرد. مدتي از خواستگاري «م» گذشته بود که او تماس گرفت و گفت مي خواهد درباره موضوع مهمي با من صحبت کند. هر چند تمايل نداشتم اما اصرارهايش باعث شد سراغش بروم.

ابتدا قرار بود در يک پارک يا کافي شاپ صحبت کنيم اما وقتي سوار خودروي او شدم گفت: کليد خانه دوستش در اختيار او است. وقتي «م» مخالفتم را براي رفتن به آن جا ديد قسم خورد مي خواهد با من صحبت کند. من هم قبول کردم و به آن جا رفتيم. وقتي وارد شديم او برايم شربت آورد. چون تشنه بودم آن را نوشيدم. اما خودش به بهانه اي به آشپزخانه رفت. چند لحظه بعد چشمانم همه جا را تيره و تار مي ديد. نفسم بالا نمي آمد و حال خوشي نداشتم. بعد از آن متوجه چيزي نشدم تا اين که وقتي چشمانم را باز کردم هوا تاريک شده بود.

من وضعيت بدي داشتم و فهميدم «م» مرا مورد آزار و اذيت قرار داده است. درد زيادي در بدنم حس مي کردم و دست و پاهايم بي حس بود. بعد از آن از فرط بي حالي روي زمين افتادم و وقتي به هوش آمدم جوان ديگري آن جا بود. او دستم را گرفت و يک ليوان نوشيدني به من خوراند. باز هم بيهوش شدم.

ديگر چيزي متوجه نشدم تا اين که چند ساعت بعد متوجه شدم باز هم مورد آزار و اذيت قرار گرفته ام. فکر مي کردم تمام اين ها فقط کابوس است اما همه چيز واقعيت داشت. وقتي در اين باره از پسر جوان که اسمش «ب» بود سوال کردم او گفت اگر در اين باره چيزي به کسي بگويي سرت را مي برم.

بعد از آن چند روز خودم را در خانه حبس کرده بودم اما بالاخره تصميم گرفتم از اين دو جوان شيطان صفت شکايت کنم. آن ها با آبرويم بازي کرده اند و بايد مجازات شوند. در پي اظهارات دختر جوان رئيس دادگاه دستورات لازم را صادر کرد و قرار است به زودي به اتهام دو جوان متجاوز رسيدگي شود.

heresh بازدید : 15 1391/10/08 نظرات (0)
http://www.pely1.com/
متجاوز خیابان فلاح پس از دستگیری به چگونگی عمل خود اعتراف کرد

به گزارش افکارنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران، مورخ ۴ دی ماه سال جاری اقوام یک خانواده که در خیابان ابوذر محله فلاح زندگی می کردند پس از تماس های مکرر متوجه

 مفقود شدن این خانواده می شود.

پی آن پس از تماس با فوریت های ۱۱۰ آنان را از این واقعه مطلع می سازند.

پلیس نیز بلافاصله خود را به محل اعلامی می رساند که با رویت قفل نبودن درب خانه و با خواست اقوام و با هماهنگی آتش نشانی درب شکسته و وارد منزل مذکور می شوند.

مشاهدات صورت گرفته از منزل گواه هیچ گونه مورد مشکوکی نبوده و تنها فرش های لوله شده که از اتاق پذیرایی به اتاق خواب انتقال یافته بود مورد شک عوامل قرار می گیرد.

بعد از باز کردن فرش متوجه آغشته بودن آن به خون می گردد که در بررسی دقیق تر متوجه ۳ جسد در کمد دیواری اتاق خواب که متعلق به این خانواده ۳ نفره که شامل یک مرد ۳۷ ساله یک خانم و یک دختر ۱۱ ساله

 بوده می شوند.

بلافاصله پس از تنظیم صورت جلسه پرونده تشکیل شده به اداره دهم پایگاه ویژه قتل پلیس آگاهی تهران منتقل می گردد.

کارآگاهان این پایگاه پس از بررسی صحنه جرم و گفت و شنود با همسایگان،آشنایان و اقوام متوجه فردی مهمان در یکشنبه شب در خانه این مقتولین می گردند.

که پس از احضار آن و اقدامات پیچیده و گسترده پلیسی و بازجویی های تخصصی که توسط کارآگاهان زبده این یگان صورت گرفته متوجه شدند که آن شب به دلیل تجاوز جنسی این فرد با خانواده مقتول شوهر آن خانم

متوجه این رویداد در نیمه شب می شود که در پی درگیری با این فرد متجاوز توسط چاقو طی چندین ضربات به ناحیه شکم و گردن جان خود را از دست می دهد و در پی آن متهم همسر این فرد را نیز با همان چاقو با

چند ضربه چاقو ناکار می کند.

در همین حین کودک ۱۱ ساله از خواب می پرد و قاتل با رویت آن به این کودک خردسال نیز امان نداده و با چندین ضربه چاقو او را به قتل می رساند.

در حال حاضر متهم در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دارد و اطلاعات بیشتر توسط اطلاعات رسانی پلیس آگاهی اعلام خواهد شد

درباره ما
Profile Pic
در انتظار هیچ کس نیستم . . . اما هنوز وقتی نویز موبایل رو اسپیکر می افتد . . . دلم می لرزد !!! شاید " تو " باشی .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 343
  • بازدید کلی : 11,553
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس


    آپلود عكس

    آپلود عكس