loading...
pely1
heresh بازدید : 43 1391/10/03 نظرات (0)

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



آهای عشق من


یادته روزی گفتی دوس داشتن رو از نگاه میشه فهمید ؟


پس چرا هر روزبجای نگاه کردن به چشمانم ازم هزار تا آزمون میگیری ؟



تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


شبی ساقی ز من پرسید که جانا آرزویت چیست؟بگفتم :شادی دوستم که جز او آرزویی نیست


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


فردا بیا دادگاه تکلیفمون معلوم بشه

تیر مرامت خورده به قلبم ! رضایت هم بی رضایت!



تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



همانگونه که قبلا عرض کردم / خودم را عاشق تو فرض کردم

زدم عینک، برای دیدن تو / دو تا چشم دگر هم قرض کردم!




تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



هستی به دلم ، به دل که نه ، در “جانی” / در جان منی و در “دلم” می مانی



تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد




با من بمـــان ... آن‌ها که رفتن شان را طـــاقت آوردم ... تـــو نبودند

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



نـیمـکتِ بـا هـم بودنمـان تنـهاسـت . مـن دل نـشستـن نـدارم ، تــو دلـیـل نـشستـن !...



تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



نمیدانم ! دل من نازک است یا چشمان تو تـیز!


هر چه نگاه به تو می دوزم بند دلم پاره می شود



تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



شعر که میخوانم ، چشمانت را نبند . تو که میدانی ، حافظه ی خوبی ندارم . . . !



تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



دیگـر فرصتی بـرای پیامک دادن نیست .دست واژه ها را می گیرم


و به دیدنت می آیـــم . دلتنگیت در هیچ پیامی نمیگنجد



تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



بی همگان به سر شود ... " و من ... خیلی نگران شده ام ...
چون دیگر دارد بی تو هم به سر می شود انگار ...



تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد







ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در انتظار هیچ کس نیستم . . . اما هنوز وقتی نویز موبایل رو اسپیکر می افتد . . . دلم می لرزد !!! شاید " تو " باشی .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 285
  • بازدید کلی : 11,495
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس


    آپلود عكس

    آپلود عكس