loading...
pely1
heresh بازدید : 131 1391/10/06 نظرات (0)

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

آدمی هستم که 9 ترم درس خوندم یکی پیدا نشد از من جزوه بخواد


غم انگیز نیست

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
هر جا دلت شکست


قبل رفتن ؛ خودت جاروش کن!


تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

همین مسیر را مستقیم بروی میرسی به دو راهی


یک راه به من ختم می شود ، آن دیگری به ختم من

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
این روزها


شیر هم راضیه با دمش بازی کنن ولی با دلش نه !!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
در گفتن و شنیدن جملۀ “دوستت دارم” چه هست ؟


که کسی که میگویـد عاشق تر میشود و کسی که میشنود بی تفاوت تر

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
از چهره ی افروخته شمعی داری / پیداست بنای قلع و قمعی داری


با هر کس و ناکسی نشستی جز من / زیبایی منحصر به جمعی داری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
باید از عشق بسازم غزلی قابل تو / غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو


دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد / سبز باشی و دلت خانه ی پاییز مباد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
چه سخت است دلتنگ قاصدکی بودن در جاده ای


که در آن هیچ بادی نمی وزد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


نفس نمی کشد هوا ، قدم نمی زند زمین / سکوت می کند غزل ، بدون تو یعنی همین


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


رجیح میدم یک حقیقت آزارم بده تا اینکه یک دروغ آرومم کنه


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
میدانم از خود خواهی است که تو را برای خود می خواهم


و تو هم انقدر رئوفی که خود را متعلق به همه میدانی  . !

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
خدایا ؛ کسی را که قسمت کس دیگریست، سر راهمان قرار نده


تا شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشش برای دیگر

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
دیوانه ای راگفتند:چه خواهی ازخدای خویش ؟


گفت:عقل سالم خواهم تابرای عشقم دوباره دیوانه شوم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
توی دنیا دوتا نابینا می شناسم یکی تو که هیچ موقع عشقم رو ندیدی


یکی من که کسی رو جز تو ندیدم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم


می آید ، می ماند،  و به تنهائیم پایان میدهد


آمد ، رفت ، وبه زندگی ام پایان داد


ای دل شکایت‌ها مکن تا نشنود دلدار من


ای دل نمی‌ترسی مگر از یار بی‌زنهار من


ای دل مرو در خون من در اشک چون جیحون من


نشنیده‌ای شب تا سحر آن ناله‌های زار من

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
این بار من یک بارگی در عاشقی پیچیده ام


این بار من یک بارگی از عافیت بُبریده ام


در دیده ی من اندر آ، وز چشم من بنگر مرا


زیرا برون از دیده ها منزلگهی بگزیده ام

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


پیش هر تیغی سپر باید گرفت ، پیش تیغ دوست ” سر ” باید گرفت



تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
همدیگر را دور میزنیم تا زودتر به مقصد برسیم


غافل از اینکه زمین گرد است و باز به هم خواهیم رسید !!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
دستهایتـ ؛


تنــها بالشی استـ که وقتیـ  سر بر او دارمـ


کابوسـ  نمیـ ‌بینمـ

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در انتظار هیچ کس نیستم . . . اما هنوز وقتی نویز موبایل رو اسپیکر می افتد . . . دلم می لرزد !!! شاید " تو " باشی .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 308
  • بازدید کلی : 11,518
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس


    آپلود عكس

    آپلود عكس