loading...
pely1
heresh بازدید : 18 1391/10/16 نظرات (0)


دیگر نگران نباشید گوشی که خریدید آکبند هست یا نه

دوستان موقع خرید گوشی نمی دونن که گوشی که می خرند آکبند هست یا اگر هم گوشی که (کارکرده)

می خرند نمیدونن چقدر کار کرده؟

با این روش شما آگاه میشوید گوشی شما چقدر مکالمه داشته از ابتدائی که گوشی برای اولین بار روشن شده

#92702689#*

حالا شما با زدن این کد در گوشیهای نوکیا میتوانید بفهمید گوشی شما چقدر مکالمه داشته!

heresh بازدید : 25 1391/10/15 نظرات (0)

باز هم مرورگر اینترنت اکسپلورر خبرساز شد . ظاهرا یک آسیب پذیری دیگر در این مرورگر کشف شده که مایکروسافت را مجبور به هشدار دادن به کاربران خود کرده است . شرکت مایکروسافت دیروز یک توصیه امنیتی جدید برای مرورگر اینترنت اکسپلورر منتشر کرد . اگر شما هم قصد دارید تا بیشتر با این آسیب پذیری آشنا شوید ، پس با گویا آی تی همراه باشید …….

آسیب پذیری کشف شده در اینترنت اکسپلورر باعث اجرای کدهای مخرب به صورت از راه دور توسط هکرها می شود . اگر مطالب ما را در مورد بروز رسانی های ماهانه شرکت مایکروسافت را دنبال کرده باشید ، متوجه خواهید شد که اکثر محصولات این شرکت دچار آسیب پذیری هایی هستند که به هکرها امکان اجرای کدهای مخرب به صورت از راه دور را می دهد . برای اینکه هکرها بتوانند از این آسیب پذیری ها استفاده کنند ، کافیست که عملیات اکسپلویتنیگ را انجام دهند که خود این عملیات توسط یک نوعی از بدافزارها به نام اکسپلویت انجام می شود . البته آقای داستین چایلدز که مدیریت گروه ارتباطات شرکت مایکروسافت را بر عهده دارد ، در بلاگ این شرکت می نویسد که آسیب پذیری مذکور هنوز به صورت گسترده مورد استفاده قرار نگرفته است و نیازی نیست که کاربران زیادی نگران این موضوع باشند  .

  برای مشاهده ی ادامه ی این نوشته به ادامه ی مطلب مراجعه کنید
heresh بازدید : 21 1391/10/10 نظرات (0)


به گزارش عرش نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران كاربران اينترنتي با ورود به سايت هاي متعدد باعث ثبت آدرس هاي اين سايت ها در قسمت كوكي ها مي شوند كه برخي از اين سايتي نه تنها يك آدرس بلكه تعداد زيادتري را بر روي اين كوكي ها ذخيره مي كنند كه برخي كوكي هاي تبليغاتي و برخي ديگر كوكي هاي جاسوسي است كه توان استفاده از اطلاعات شخصي كاربران را دارند.


پيشنهاد مي شود بعد از فعاليت در اينترنت به طور روزانه يا چند روز يكبار در قسمت Setting مرورگر خود رفته و كوكي ها را پاك كنيد


heresh بازدید : 21 1391/10/10 نظرات (0)

امروزه کاربران رایانه دچار مشکلات دید ناشی از استفاده طولانی مدت می شوند زیرا آنچه در صفحه مانیتور مشاهده می شود مدام تغییر می کند و ارقام و حروف و اشکال دائم جابجا می شوند و کاربر مجبور است به سرعت آنها را دنبال کند، کمتر پلک


می زند و چربی روی دو لایه اشک به وجود نمی آید بنابراین اشک تبخیر می شود و به تدریج فرد را دچار خشکی چشم می کند.


گزارشات نشان می دهد پلک زدن در کاربران رایانه به طور طبیعی 16 تا 20 مورد در دقیقه است که 6 تا 8 مورد کاهش پیدا می کند که همین خود عامل خشکی چشم می شود.

این شرایط به خصوص در کودکان چه در خانه و یا مدرسه چنانچه به طور طولانی مدت از آن استفاده کنند ممکن است باعث اختلال در تکامل بینایی طبیعی شود.


همه افراد دچار خشکی چشم، باید عوامل ایجاد کننده را شناسایی کنند و درصدد کاهش یا حذف آنها باشند.


بر اساس این گزارش، مشکلات ناشی از استفاده مداوم از رایانه می تواند با به کارگیری ارگونومی صحیحی شامل استفاده از مانیتورهای استاندارد، اندازه مناسب صفحه کامپیوتر، نشستن و فاصله مناسب و شرایط خاص نگاه( زاویه نگاه) به صفحه


کامپیوتر به طوریکه 20-10 سانتی متر رعایت شود کاهش می یابد

heresh بازدید : 17 1391/10/09 نظرات (0)


هنگام سرقت تلفن همراه چه باید کرد؟



 تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر تلفن همراه هوشمندتان مفقود شد، چکار کنید؟

دزدیده شدن تلفن‌های همراه هوشمند علاوه بر ضرر مالی می‌تواند زیان‌های دیگری نیز برای مالکان آنها به همراه داشته باشد.
 
یکی از مهمترین موضوعات هنگام مفقود شدن تلفن همراه اطلاعاتی است که در آن وجود دارد و با ورود تلفن‌های همراه هوشمند میزان اطلاعاتی که افراد برروی تلفن‌های خود ذخیره می‌کنند افزایش چشمگیری داشته است.
 
وجود اطلاعاتی نظیر شماره حساب‌های بانکی، اطلاعات شخصی و عکس‌های خصوصی می‌تواند مالک تلفن همراه را با دردسرهایی مواجه کند.
 
در این راستا مدیر یک شرکت ارائه دهنده خدمات تلفن همراه با اشاره به نرم‌افزارهای موجود برای کمک به مالباختگان گفت: نرم‌افزارهای رایگانی وجود دارند که هم برروی تلفن‌های همراه اپل و هم برروی تلفن‌های همراه اندرویدی قابل اجرا بوده و این امکان را فراهم می‌کنند تا مکان تلفن همراه مفقود شده را به اطلاع مالک آن برسانند.
 
به گزارش سایت خبری آسیا وان، وی تصریح کرد: به دارندگان تلفن‌های همراه هوشمند توصیه می‌شود تا نرم‌افزارهای پولی را برروی تلفن خود نصب کنند که این نرم‌افزارها مالک تلفن را قادر می‌سازد تا پس از مفقود شدن تلفن از راه دور اطلاعات موجود برروی آن را پاک کند.

درباره ما
Profile Pic
در انتظار هیچ کس نیستم . . . اما هنوز وقتی نویز موبایل رو اسپیکر می افتد . . . دلم می لرزد !!! شاید " تو " باشی .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 350
  • بازدید کلی : 11,560
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس


    آپلود عكس

    آپلود عكس