loading...
pely1
heresh بازدید : 18 1391/10/14 نظرات (0)



ساعت 4 صبح با رفیقم رسیدیم ترمینال شهرمون رفیقم هنوز خوابه بهش میگم پاشو بریم خونه بگیر بخواب تو همون حالت خواب میگه مگه ما خونه داریم؟!

میگم پ ن پ کارتن خوابیم الانم دنبال کارتن میگردم بریم زیر پل کپه مرگمونو بذاریم!!!!



شونصد بار زنگ زدم دوستم برنمیداشت کار واجب داشتم . ورداشته اس داده : " کارم داری زنگ میزنی ؟"
پ نه پ از اهنگ پیشواز مسخره تو خوشم اومده زنگ میزنم گوش کنم باهاش سرم تکون میدم



داشتم واسه امتحان فردام تواتاقم درس میخوندم وبدجوری سرم دردمیکرد،یه دستمال هم پیچیده بودم دورسرم،مامانم اومده تواتاق میگه:داری درس میخونی؟
من:آره دارم درس میخونم!
مامانم:امتحان داری؟؟
من:آره امتحان دارم!!
مامانم:آخی سرت دردمیکنه دستمال پیچیدی؟؟؟
من:آره سرم درد میکنه!!!ودرآخرمامانم:خاک توسرت این همه موقعیت پ ن پ برات جورکردم نتونستی استفاده کنی!
خدایی فک وفامیله!من دارم؟

مامانم

من

دستمال سرم و کتابم



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در انتظار هیچ کس نیستم . . . اما هنوز وقتی نویز موبایل رو اسپیکر می افتد . . . دلم می لرزد !!! شاید " تو " باشی .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 289
  • بازدید کلی : 11,499
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس


    آپلود عكس

    آپلود عكس