loading...
pely1
heresh بازدید : 17 1391/10/17 نظرات (0)



تو اتاقم عکس يه شير چسپوندم که آهو تو دهنشه،دختر خالم حرفي واسه گفتن نداره ميگه: خود شيره کشتتش؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ موتوريه زده فرار کرده،گردن آهو اوخ شده،شيره داره ميبوسه جاش خوب شه!



رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟

 پـــ نه پـــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم!



سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون گفتم مرسی آقا ... می گه پیاده می شین؟ پَ نه پَ خواستم بین مسیر یه تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی درآد



زنگ زدم به تعمیرگاه میگم این جارو برقی که هنوز خرابه ؟ میگه یعنی کار نمیکنه؟...میگم پَــ نَــ پَــ کار که میکنه ،درآمدشم خیلی خوبه ولی ذهش خرابه، روحش فاسد شده...دستم به دامنت آقای دکتر بچم از دست رفت!



رایانه همراهم روی پام دارم باهاش کار می کنم .بابام اومده تو اتاقم می گه:رایانه همرات روشنه؟

میگم:پس نه پس!روی زمین داشت گریه میکرد گذاشتم روی پام آروم بگیره
بعد به پدرم میگم باهاش کارداری؟میگه پس نه پس!صدای گریش می اومد،اومدم بهت بگم گناه داره بغلش کن.



همکارم داره ازماشینش پیاده میشه،یکی دیگه ازهمکارا میپرسه مال خودشه پ نه پ هر روزداره اجاره میکنه پوزمدیرعامل بزنه!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در انتظار هیچ کس نیستم . . . اما هنوز وقتی نویز موبایل رو اسپیکر می افتد . . . دلم می لرزد !!! شاید " تو " باشی .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 334
  • بازدید کلی : 11,544
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس


    آپلود عكس

    آپلود عكس